worldbridger.

My photo
Vabakutseline olemusloo kirjanik

Saturday, May 25, 2013

Stevia - looduslik ja kasulik suhkruasendaja

Inimesed kasutavad igapäevaselt üsna märkimisväärses koguses tavalist valget suhkurt. Üsna tihti spekuleeritakse teemadel, et liigne suhkur on kahjulik - ent siiski tarbitakse edasi! Sooviksin juhtida tähelepanu sellele, et suhkur on inimest tappev aeglane mürk.

Siinjuures tooksin välja mõned põhjused (pärit leheküljelt www.aigarsade.com ).


Rafineeritud suhkur on surmav, sest seedimisel:
• saab suhkrust vaid seda, mida toitumisspetsialistid nimetavad "tühjadeks" või
"paljasteks" kaloriteks
• selles puuduvad looduslikud mineraalid, mis on olemas suhkrupeedis või
suhkruroos
• suhkur imeb rakkudest välja tähtsad vitamiinid ja mineraalid, mida on vaja
tema enda seedimiseks, detoksifikatsiooniks ja eemaldamiseks
• igapäevane suhkruannus põhjustab kehas pidevat üle-happesust, mistõttu läheb
pidevalt vaja üha rohkem mineraale keha sügavustest, et olukorda leevendada
• lõpuks, et kaitsta verd, hakkab organism tarvitama kaltsiumit luudest ja
hammastest, mis hakkavad lagunema ja hõrenema ning toimub üldine
nõrgenemine.

Iga inimene, kes vähegi hoolib iseenda tervisest leiab väga palju erinevaid allikaid, kus on väga selgelt kirjas, miks suhkur meile kahjulik on. Tegelikult on ülaltoodud põhjused ühed väga paljudest põhjustest, mida suhkur tegelikult meile teha võib.

Mida siis teha?
Väga hea alternatiiv on kasutada tavasuhkru asemel suhkrulehte ehk steviat. See taim on vähese kalorsusega, magustab suurepäraselt ning ta sisaldab inimesele kasulikke ühendeid. See taim on pärit Lõuna-Ameerikast ning teda on aegade jooksul kasutatud paljude erinevate tervisehädade normaliseerimiseks.

Mõned kasulikud omadused:

  • on täheldatud positiivseid tulemusi diabeedi ravis
  • alandab vererõhku
  • sobib kaalu alandamiseks
  • hoiab ära kaariese tekke
  • hoiab ära kõõma tekke ning aitab juuste väljalangemise vastu
  • tugevdab immuunsüsteemi
  • leevendab alkoholi- ning tubaka võõrutusnähte
  • antibakteriaalne
  • leevendab iiveldust ning seedimisprobleeme
  • abiks osteoporoosi ravimisel
  • aitab erinevate nahaprobleemide puhul - kortsude siluja, põletikulise ning vistrikulise naha raviks, ekseemi puhul, kriimustuste ning marrastuste puhul ja lõhenenud huulte raviks,  kuna on antibakteriaalne ning sisaldab palju antioksüdante
Tegelikult neid kasulikke omadusi on veelgi. Siinjuures ka küsimus - miks me ikka veel siis tarbime suhkurt?

Poodides on müügil ka mõned välismaised stevia ekstraktiga pulbrid ning tabletid, kes ise ei viitsi kasvatada. 
Steviat on väga lihtne kasvatada ning kindlasti saaks sellega igaüks hakkama. Tal ei ole mingeid vastunäidustusi ning kasutada võib teda kõikjal!

Eestis kasvatatud stevia istikuid on võimalik osta -  telefon: 56656780

Inimesed, mõelge, mida tarbite!



1 comment:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    ReplyDelete