worldbridger.

My photo
Vabakutseline olemusloo kirjanik

Monday, March 11, 2013

Märtsikuine muljetusmull

Mu armas lugejaskond!

Ma ei ole avanud teie jaoks kõiki numbreid. Et mõista kõike - see on väga raske ja seda peab tegema individuaalselt. On nii mitmeid võnkelisi eripärasid, mida annavad meile meie sünniaeg ning meie nimi - ning kui ma üldse nendest teistest asjadest juttu teen kunagi pikemalt, siis teen seda oma raamatus. Ma leian, et liiga palju informatsiooni teeb pigem kahju, kui kasu. Mina, olles tegelenud selle hobiga kümmekond aastat, siiski avastan veel uusi asja numbritemaailmas. Ja kuna ma ise tunnen ennast veel õpilasena, ei saa ma astuda ka õpetaja rolli, mis puudutab just neid erinevaid pisikesi nüansse. Olemuse mõistmiseks on meie eluteele paisatud mitmeid erinevaid vihjeterakesi, mida võiksime oma rada käies märgata. Numbrid või algupäraselt siis - kosmilised võnked - on vaid üks pisikene vihje, mis võimaldab meil vaadata iseendasse.

Ma olen avatud mõtlemisega inimene, kuid minus on ka hulk skeptitsismi. Kahelda võib! Ja lausa peab!
On hulk inimesi, kes keelduvad, kes eitavad, kes on silmad kinni.. las nad siis olla. Ju nii peab olema.
Olen hüppanud pea ees erinevatesse teooriatesse, avanud ennast kõigele. Ja ma teen seda ikka veel. Ning ma kindlasti jätkan seda. Inimene õpib ning areneb kogu elu.

Armsad hingeteelised, avage silmad.

Ja mina avan teile isikliku aasta saladused.

Palju-palju armastust teie olemusse!

Anna

No comments:

Post a Comment