worldbridger.

My photo
Vabakutseline olemusloo kirjanik

Friday, April 20, 2012

The beginning

Maailmas on uskumatult palju salateadusi. Palju on ka erinevaid indiviide. Inimeste omavahelised suhted varieeruvad - on täis armastust, vihkamist ja vägivalda. On olemas palju erinevaid meetodeid, kuidas piiluda inimhinge ja mõista teineteist, on olemas mitmeid mooduseid, et aru saada inimese vajadustest, inimese eluteest ja loomusest! Paljud ei kasuta selliseid tarkusi. Võib-olla on see õige, võib-olla on see aga vale ja eelarvamuslik. Paljud inimesed on skeptilised ja ei kaldu müstitsismi. Mina kaldusin. Olen koguaeg olnud sellel suunal. Ja mitte keegi ei saa muuta minu arvamust sellel teemal, sest olen poole oma elust tegelenud inimeste analüüsimisega erinevatel meetoditel ja olen saanud hulganisti kogemusi ja asjade kokkulangevus on nii meeletult suur, et see tundub minu jaoks uskumatuna.
Mina usun ja tegutsen.
Leia ka sina kokkulangevusi ja hõlbusta enda suhteid teiste inimestega!
Kõike ilusat,
palju eneseleidmist,
arusaamist,
usku
ja armastust!


A.

No comments:

Post a Comment