worldbridger.

My photo
Vabakutseline olemusloo kirjanik

Friday, April 20, 2012

Numeroloogia vs astroloogia

Mind huvitab ja ma kavatsen mingil ajahetkel välja uurida, mida tasub rohkem usaldada? Loogiliselt võttes on numeroloogia täpsem, aga.. kui tal on ka omadused, mis vastavad tema tähemärgile? Kuidas teada, kuidas klapib? Kas ta on rohkem oma numbri või oma tähemärgi esindaja?

Mina isiklikult olen sõnn ja 9.
Ja ma olen 99% sõnn ja 100% 9.
See tähendab, et.. paljud asjad, mida on kirjutatud sõnnide kohta, on kuidagi liiga ülepaisutatud. Minus on sõnni omadusi, aga samas olen ma täiesti üheksa-inimene!

Aga kui ma saan tuttavaks numbriga, mis minu omaga klapib ja tähemärk mitte?
See on tegelikult üsna huvitav! Olen alati võtnud üsna üheselt neid asju - number või tähemärk. Üldjuhul number ikka. Aga kuidas need asjad omavahel seotud on, täitsa huvitav.

No comments:

Post a Comment