worldbridger.

My photo
Vabakutseline olemusloo kirjanik

Monday, August 13, 2012

Teeme sümbioosi ehk oleme teineteisele kasulikud

Tere,
Armsad inimesed, kes te igapäevaselt külastate minu blogi.
Ma olen koostanud aastaid tagasi erinevatele inimestele numeroloogilisi analüüse, kuid kunagi pole praktiseerinud konsultatsiooni (võõrastele).

Kuidas on numeroloogia kasulik ning millal on hea pöörduda numeroloogi poole?

- Kui sa ei tea, mida sa tahad oma elus saavutada ning millisel alal töötada
- Kui su elus on palju pingeid
- Kui sa ei tea, mis on sinu elu mõte ja oled segaduses
- Kui sa tahaksid ennast paremini tundma õppida
- Kui sa tahaksid mõista inimesi enda ümber
- Kui sa tahaksid teada, kuidas mõjutab sinu nimi sinu isiksust
- Kui sa tahaksid seletust, miks sa mõnede inimestega ei klapi või klapid



Mina arvan, et üks olulisemaid väärtusi on see, et selle abil saab ennast tundma õppida ja väga oluline on see, et paljudes suhetes teiste inimestega saab selgust. Miks on erimeelsused inimeste vahel ning kas teatud disharmooniat annab parandada. Saab teha ka mitme inimese numbrikaarti, ehk siis saab võrrelda kõiki sünniaja ning nimenumbreid ja selle läbi selgitada välja suhete olemus, sest nagu ma olen varemgi maininud, numbreid on rohkem kui üks ning üheselt ei saa neid asju võtta. Väga palju infot on kirjeldustes, aga vahel on vaja täiendavat informatsiooni või selgitust asjadele.

Kui on huvi, siis ma heameelega aitaks leida vastuseid teie küsimustele.
Selle jaoks saada oma ees- ja perekonnanimi koos sünniajaga minu meilile draakonitar@gmail.com .Kirjuta oma mure, huvipakkuv küsimus, probleem ja katsume koos leida selgitust, miks asjad on nii, nagu nad on.  Infot kolmandatele isikutele ei edasta.

No comments:

Post a Comment